Hej.

Nu var det ett tag sen jag skrev, men jag har inte haft orken till att göra det..

Jag har en dålig period..igen..

Jag lovade mig själv att aldrig känna kärleken igen på det viset jag gjorde för en person.. men nu har den kommit tillbaka igen.. I 8 månader var jag ett tomt skal, ingen kärlek, ingenting.. men så kom du och själen skrek, att se dig gjorde mig glad. Du sa hej och jag började må såå bra. Det är sjukt att en person kan få en att känna så många saker. Man kan bli jätte ledsen över att personen inte säger hej, man kan känna sig så dissad..

8 Månader i ett tomt skal, och nu är man så fylld, jag har ingen aning var jag ska ta vägen. Alla känslor krossar mig..

Paita ja Perse.. känns som att det börjar ta slut..
Övergiven.. nu har man hittat något annat medan jag sitter kvar här ensam..
Jag trodde jag aldrig skulle känna mig ensam igen.. för jag hade ju min bästa vän.. men det har börjat sina..
jag saknar henne, vi har haft jätteroligt förut, nu är det slitet..
hon har väl lessnat, skulle jag har gjort av att lyssna på mig.

menmen jag har inte mkt mer att skriva, jag har inte gjort något roligt för jag kommer inte ihåg vad det är.
Heippa..

Life sucks.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi är och kommer alltid att vara Pajta ja Perse! Kom ihåg det! Och jag har då inte lessnat på dig. Jag älskar dig, min bästa vän!

2010-05-05 @ 23:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0