Stockholm!!

Goddag alla glada :P

Här sitter jag hos Mikko (olles bror) väntar på att man ska hitta på något att göra men först ska jag duscha ! ;) haha. Skulle vilja fara förbi mina fastrar och kusiner men hur man skaa komma dit vet jag inte :/ får åka tunnelbana eller nåt, de finns ju mkt att åka med men man måste ju ha stålar oxå, de har jag typ iiinte :/ hur fan ska man göra nu då?

Fint väder är de här iaf ! Inte ens finaste vädret i Haparanda kan jämnföra sig med de här vädret här borta :D Varit å badat å haft de riktigt kul :) Vi kom hit i Onsdags, i början var de inte liite pinsamt, de är de ju fortfarande lite men inte lika mkt :)

Nä nu vara lite social med dom andra, men först hoppas jag på en dusch :P

Love you all ! <3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0