Hej...

Gud vad jag e trött, just nu skulle man bara vilja läga sig ner å dö. Känns som om livet just nu är ett enda helvete...
Hade inte jag haft Madde, Johanna och Karro, vet jag inte vad jag skulle ha gjort, älskar er!
Men inte alltid räcker de. känns som om man inte är tillräcklig. Skolan är oxå ett enda helvete. Dåligt på Allt! usch.

Jag har en låt just nu som jag sitter å nöter hela tiden.. helt sjukt.
Ron pope - A drop in the ocean..
Texten tycker jag är jätte bra. Önskar att jag oxå skulle kunna sjunga bra och inte skämmas! usch.

Gud vad man sitter å gnäller här nu oxå. Pissigt värre.

Sku ta å sova lite så man kmr bort från verkligheten en stund.. fast kmr aldrig somna ändå, man bara ligger där så kmr mamma å frågar om jag dött. Ja tänk om så vore..

*Hejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0