Sävast just nu.

Hej !

De var ett tag sen, jag har inte haft tid eller orkat skriva, så då har det tagir ett tag ;s
Just nu är jag i Sävast, har varithär sen Söndag. åker härifrån måndag kväll tror jag. Man fick inte åka hem så, mamma och pappa blev sura när jag sa att jag vill hem, men dom kommer ju hit så därför vill dom att jag ska vara kvar, men vill hem iaf. Till Alla kompisar, alla jag känner, happis, som man känner till om man säger så...
Här känner man inte en jävel förutom Tomas, Sara, Hilma och Ester. Tomt.
De har ju varit roligt att vara här :), men de blir långtråkigt efter ett tag.

 Men nu gå å göra nåt, Orkar inte sitta här ;p

Heippa <3



With you is where I'd rather be, but I'm stuck were I are...
This long distance is killing me..



   Kiss me, please...
I miss you.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag saknar dig finaste Stålkvinna <3 vi ska göra något roligt när du kommer hem för imorgon är det sista dagen jag jobbar :) Så sen får jag sommarlov :) Love u!

2009-08-06 @ 22:44:10
URL: http://sexstjarnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0