Äntligen Haparanda !!

Hej ! äntligen har man kommit tillbaka från Sävast och Storuman( Storuman ligger förbi Arvidsjuar(stavning?) och Sorsele, typ som att köra till umeå från Haparanda, lite längre tror jag :P De tog 9 timmar att komma hem därifrån :O men de var för att vi hade en container på ca 800 kg :o uschusch. Menmen Nu är man hos Madde <3 har sovit här sen igår :p så har inte ens varit hemma ännu, men de känns som om jag inte vill hem riktigt ännu att de är nånting jag måste göra, men vad? ;p myskomysko.

Var med J igår oxå :p Har saknat honom jätte mkt :/ först sa han att han inte saknat mig, att de var skönt att jag har varit borta :O men sen när de var bara vi så hade han tydligen saknat mig mer än jag saknat honom, tss de tror jag inte på ;) hihi.
Jag ville inte riktigt släppa honom heller :D haha.

Menmen nu ska vi vänta på att fredda kmr till stan sen ska vi till Rajalla :D kanske fira Madde ikväll, igår somna hon så de blev inte så mkt till att fira :D

Men nu heippa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0