höstlovet:)

Jag har inte gjort så mkt mer än varit med Malin och Bollen (Jocke) vi har haft ganska kul ;)
Jag var i stan med Fredda och Petra när köpcentret öppnade. var typ bara å gick runt, jag köpte bara ett par benvärmare :) de var oxå så jävla varmt där så man orkade inte gå omkring ;p vi for till Candy World, hyrde en film "Rec" den var asdålig!!  de var som en dokumentär som dom har gjort till en läskig film.. jag satt ty å garva, jag blev ju skraj ibland men de var en jävligt löjlig film !! nå iaf sen så gick vi lite runt på stan.. fredda åkte hem, petra åkte hem med oss. sen hem sova.

I förrgår.. tror jag.. var jag med Malin å Jocke igen... men vi hade as kul !!! haha:D vi "Drack" haha x) vi var husvagnen hos Malin å härjade xD haha. mer får ni inte veta ^^) haha. Jocke är jävligt schysst (stavning ?XD) ne  men han är jävligt snäll ;) jag tobbe malin och jocke har varit med varann typ hela lovet;p så vi har haft ganska kul ^^

nä bra för nu ;p

TJOO!! xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi det låter som ett kul lov :P

2008-11-08 @ 18:15:27
URL: http://liintu.blogg.se/liintu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0