T- skolan:D

Vi var på T- skolan igår. vi hälsade på där eftersom jag börjar där i höst :D roligt xD Vi fick även veta vlka som ska gå i våran klass, vi kommer att vara allt som allt 12 st. ganska många men det blir väl bra skulle jag tro. Annars så gjorde vi typ inget hade tråkigt :S idag så var de först vanliga lektioner sen fick vi gå å äta pizza hos M :) gott gott. men jag blir fetare D`: usch sen var det ännu tårta hos Gudrun på de hela:s gott var ju de oxå men ville inte ta så mkt för man var ju redan mätt från pizzan :) men de är ju bara imon kvar sen skolavslutning sen ser jag inte de andra lärarna mer:´( haha:) eller jag kanske ser dom nångång:) jag kommer att sakna en person som har hjälpt mig mest genom allt det jobbiga. Den personen har fått mig att må bra och glad när jag gjorde bort mig totalt på en grej... tack...^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0