midsommar:D

Midsommar:D vi åkte bil lite runt, N och P var oxå med oss när vi var ute å körde;P vi körde säkert flera mil:O haha.
Sen när vi kommit hem så åkte allihopa till stugan... åt middag och chillade:) skönt:) J och A kom oxå till stugan. då hade jag något att göra iaf.. jag var med deras barn F. Hon är ganska rolig när hon ska låtsas kunna allt själv:D mamma, pappa, N, P, M,S skulle sova där. men jag hade inte lust att sova där så jag körde vespa till stugan och typ vid 2 på natten körde jag hem. kollade lite film med T och J.  sen var de bara att gå sova man var ju helt slut:S

resten av dagarna som varit emellan har man tagit de chill:)
 
puss hej;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0