grundskolan= slut:D

Igår tog grundskolan slut :d ja äntligen fri från skolan ett tag iallafall jag har ju ännu tre år på gymnasiet men ändå;P men jag kommer att sakna alla :( klasskompisar som jag gått med sen 1:an och alla nya kompisarna jag träffade på G skolan... innan jag åkte från skolan efter skolavslutningen så kramade jag P och sa att jag kommer att sakna henne som klasskompis så började vi nästan gråta båda två.. det var så sorgligt... usch jag börjar ju typ gråta nu också: ) åhh vad jag kommer att sakna dom men vi kommer att gå i samma skola iaf :D tur det :*

Jag var i stugan med F, M,M T, H och R efter skolavslutningen.Det var typ kul men jag blev bara så irriterad på T och hans kompisar som bara härjade :S jävlar också:S nå iaf... vi typ bastade och badade i sjön:d jävligt kallt:S medan T,M,M for å mötte R så bastade H med oss :P trevligt;) hehe. jag tror M var lite avundsjuk men de är hans problem:D ;) H hade ganska snygg kropp om man nu ska säga det XD han hade ju på badshorts men överkroppen XD usch nu skäms jag :D hahah. men det var iaf kul.. sen nästa dag var det bara att städa upp allt :s jobbigt om man har druckit lite dagen före:S tur drack jag inte så mkt så att jag blev full iaf.. då hade det varit kört:S
nå efter att ha städat så åkte vi hem chillade typ sov ;P hihi men ändå vi var ju typ vakna till 3, halv 4 på natten:s

de var de;p ska slappa nu;p de e ju faktiskt sommarlov XD YEES!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0