"fest";)

I förrgår hade jag först jävligt tråkigt så jag ringde F, å fråga om hon ville komma hit:P å hon kunde komma, yes. så jag åkte till leipi badstand för ha någonting att göra medan hon gjorde några grejjer innan hon skulle börja köra. När jag satt där, kände på vattnet så kom M och K, jag mötte dom när jag körde till leipi så dom kom tillbaka. pratade med M ett tag, sen kom F. Vi pratade ett tag sen åkte vi hem, men då skulle T fara å bada med M, så vi följde oxå med efter ett tag. när vi kom dit så badade dom, men dom hade redan badat ett tag så dom började klä på sig;Pvi satt å prata ett tag, men så blev vi oxå sugna på att bada, men vi hade inga badkläder xD så vi ba, då badar vi med trosor bara. de var ändå inte några på stranden mer än en kanska 40 årig gubbe där med sina barn. så vi ba ja då hoppar vi i. K som oxå hade följt me hjälpte oss med att täcka oss ;P haha. så när jag hade tagit av allt utom klänningen, så skulle jag försöka ta av den medan jag höll för "överdelen" XD men den fastnade på höfterna så jag var tvungen att säga åt K att dra av den XD pinsamt, F kunde ju inte dra av den för hon hade oxå fullt upp ;P men jag bara sprang ut i vattnet. T å M var ganska chockade över att vi skulle bada så dom ba :O , haha^^ nå när vi badat å hade klätt på oss så åkte vi hem till mig. T å M gjorde nå annat. men mamma o pappa var inte hemma för dom skulle ha fest i stugan så dom var där med allt annat folk;P men dom hade såklart glömt att lämna nyckel till oss;P så vi var tvugna att gå igenom en liten lucka :O, T eller M ville inte gå egenom så det skulle bli mellan mig å fredda. å vi hade inga troser för att vi badat med dom så M och T stod där å ville se på men jag skrek åt dom att dra;P tillslut gjorde dom de, så fredda bestämde sig för att försöka krypa in, hon kom å öppna dörren efyter att ha försöka krångla(stavning?) sig igenom luckan xD. nå vi klädde på oss ordentligt sen körde vi till stugan. festen hade inte riktigt kommit igång men de var en bra början. Den kom igång när bastubaljan var varm, då började D bli lite vinglig XD de var kul,  men jag och F glömde igen badkläder ;S så vi bestämde för att göra likadant igen Xd fast med nå linne på ;) så F tog min klänning och jag var tvungen att ta mammas linne, å på tal om otur så var den VIT :O herrejävlar!!! nå de fick bli så. så jag hade ett VITT linne. å F min klänning. vi badade bastubalja och badade i sjön. det var kul:D men efter att jag å F varit i baljan ett tag( vi var ensamma för vi trodde att alla skulle gå tvätta av sig men där hade vi fel dom gick bara till bastun för att få en annan sorts värme;p så då när vi satt där  så började D komma å han glömde att han hade tagit av sig badbrallerna:O (han var ju full,men ändå:O. men ba:O, herregud ) sen kom J och sen andra J och sen J(många J XD) och T kom oxå. man ba ;O öhh. å jag som var med vitt bara ville under ytan xD så jag typ försökte täcka så gott som möjligt ;s. nå jag å F gick ner till sjön, svalka oss vettu;P alla började gå därifrån så jag sprang till baljan igen:D när alla gubbar ;)hade gått därifrpån så gick jag och F dit å sköljde av oss sen klä på oss.
Jag, F, M och T åkte ut å körde, jag å f på vespa och M å T på crossen, vi började före dom så vi hann till vägen före dom;) vi åkte till stranden å "chilla" sen skickade vi mess till M å fråga om hon sov, de gjorde hon men hon vaknade. så vi körde dit ;P pratade med henne och hennes pojkvän J och L som sen kom. alla i stugan skulle sen gå sova så vi körde tillbaka dit och hämtade grejjer;P M och T körde före på stugvägen så dom kom först men jag körde bredvid ett tag:D hans ögon blev jätte stora när han såg att vi hängde med XD haha. nå efter att ha hämta grejjer så körde vi tillbaka. men då fick T å M bensinstopp så jag och F åkte hem, bytte vespa till hennes och tog ett rep, körde tillbaka. vi bogserade(stavning?) dom tillbaka sen när vi var hemma så gick vi tillbaka till M å snacka. hon var bara med L nu för J hade gått å sova;p pratade med henne till 4 på natten/ morgonen xD sen gick vi hem igen. M gick hem för hans moppe hade fått punka så han var tvungen att gå :S, T gick å lade sig vid 5 men jag å F var hungriga så vi käkade lite, gick sen å lade oss halv 6 Xd haha.

Nästa morgon vaknade vi vid 12, vi hann bara stiga upp från sängen så kom T och mamma å pappa från stugan.( alla andra hade åkt hem). efter frukost så åkte F hem. chillade hela dagen. :)

Idag har inte något hänt mer än att T och S har varit här.. chilla sen resten av dagen ;P

nå de var allt för nu;) hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0