massor:P

Jag, M, P, L. var i stugan;D roligtroligt. först när alla skulle till stugan så var de lite stress, iaf för mig:S . men när vi väl var där så var det ju chill:P vi åt middag som bestod av kött och potatissallad och förstås sallad:P efter middagen åkte M och L på en fisketur, jag och P hade tråkigt så vi åkte också ut i andra båten:P åkte lite runt;P P fiskade lite, hon fick fisk före M;P ändå började M tidigare;) När vi skulle tillbaka till stugan så tog vi tvåmanskamp XD jag och P med varsin åra och M oh L i sin båt med varsin åra:D jag och P vann XD yes;) hihi^^ men deras ena åra var lite knasig:S nå ;P vi var inte länge uppe på land så åkte vi ut igen. vi tände bara bastun före och de sen tog vi på oss badkläder och åkte ut igen;P jag, L oh P hoppade från båten, men M var rädd för fickarna så hon ville inte bada :D och för att båten skulle vicka(stavning?), roligt:P (båtar vickar faktiskt inte så lätt;)) menmen... sen tillbaka, bastade, och chillade. sen typ vid 12 så ringde F å fråga vad vi gjorde, sen kom hon oxå:D vi spelade kort, men då började jag bli så trött oh kort är faktiskt inte min bästa sida:S jag kan spela några gånger men sen är de bra:S usch kort är inte kul:S nå jag var typ jävligt trött och de var varmt som i helvetet:S fy fan:S jag gick ut och in hela tiden. sen var jag så less på att bara ligga eller stå hela tiden så jag åkte ut med båten ensam:/ ingen märkte något, el jo fem min senare när jag var på väg tillbaka;/ jag höll typ på somna i båten, jag höll lfaktiskt på ramla i en gång:S de var läskigt:D sen åkte jag tillbaka;P gick in i stugan. jag och L gick sen å sova;P äntligen. men tror du man sov mer än 2 timmar. gik typ å lade oss vid 4 sen stiga upp 6. jag hann bara öppna ögonen oh känna hur ilskan bubbla upp för att jag var så trött och att man inte fick sova. M, P och F hade tydligen inte gått å lagt sig överhuvud taget så när jag kollade ut oh såg dom grilla och ha kul så blev jag ännu mer förbannad:s jävlar att jag alltid blir förbannad när jag är trött:/ Jag gick ut och satte mig vid trappan för att lugna ner mig, utan att säga något till dom andra. men jag hann inte lugna ner mig så kom F och M å fråga om jag var trött. då blev jag lika förbannad igen. dom blev oxå sura å så blev de kallabalik av allt. jag försökte gömma mig överallt så ingen skulle prata med mig eller något så jag inte skrek eller något:S jag försökte gå ut å gå men när jag gik ett tag så mådde jag illa av att vara så trött och allt vi har ätit. jag gik tillbaka och gömde mig igen;/ usch dom måste hata mig nu:( jag är en stor förlorare:´(, nå när jag lugnat ner mig så kunde jag börja prata igen. första jag sa ett ord till var F, eller lättare sakt så var de hon som släppte surheten från mina axlar. hon frågade om de var hennes fel att jag var sur. då kan jag ju inte skrika tillbaka. :/ då hade jag ju först varit elak:S fast jag var ju de ändå mot alla andra när jag inte ville prata med någon eller så:S nå jag blev gladare och så. det blev lungt. jag städade oh diskade medan alla andra inte gjorde något, nå de gör inge, jag fick sansa mig iaf. M somna sen där inne, P där ute på bänken och L på bryggan så de var bara jag och fredda som var vakna. vi bestämde oss för att åka med vespan hem och väcka dom så vi får komma därifrån. alla var trött och ville hem. tomas kom å hämta. vi var ett tag hos mig sen kom dom å hämta alla utom fredda då som hade vespa. hon och jag åkte till stranden i L för att sola. jag kunde inte ligga still för jag såg spindlar var jag än tittade:S läskigt:S fredda åkte hem. jag åkte hem. men då kom N och P så kan inte gå sova då:P nä man måste vara vaken då oxå;S jag var vaken till hakv 1 igen för att dom var här. nå inte så faligt. sova hinner man göra i graven. sen äntligen sova <3^^


Annars har de inte hänt mkt. eller jo vi var på marknad idag:P jag fick en ring^^ den var jätte fin, de var typ tre kors i varandra, man kanske inte fattar hur jag menar men den var iaf jätte fin^^ efter marknaden så åkte vi och handla, sen hem. chilla sen blir de väl sova;P

nå orkar inte skriva så mkt mer;)
ha de gött;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0