fest^^

hej igen! :)

just nu har jag bara tråkigt, men den dagen Bonnie Tyler var i stan så hade jag Jävligt roligt :D jag var i stan hos N och P, B och R  ville att jag skulle fara på en fest med dom:) först var jag lite osäker eftersom jag inte känner hennes kompisar och så och dessutom skulle vi å äta på leiliani(stavning?) så jag for å åt ist men sen efter vi ätit och jag gått tbx till N o P så ringde B att R skulle komma å möta mig på skolgården i N, jag hann inte säga att jag ville byta kläder så jag var tvungen att gå;s när R kom dit så ropade jag att jag skulle byta kläder men han ba nejnej, så jag var tvungen att gå så;s lite pinsamt;s typ förstora shorts och värsta överdelen;P men jag gick ändå. när jag kom dit hade folk redan börja bli pakade å allt så jag kände mig lite överflödig men de gick bra. tillslut fick jag iaf gå byta kläder xD jag lånade J cykel ;P hon var jätte snäll:P Bs kompisar var jätte trevliga, lätta att prata med och så:Pen som hette P var oxå jätte snäll, och E men jag pratade inte så mkt med andra E men hon var säkert oxå trevlig:) alla Rs kompisar var ju oxå där, jag pratade inte så mkt med dom men men:P haha, R drog upp mig för att dansa Xd de var roligt men jag är ju Verkligen inte bra på att dansa XD jag o B dansade oxå Xd de var kul för dom började vissla å allt xD pinsamt men kul ;D nå allt flöt på tills Rs kompis J fick snefylla och började bråka och slå sönder saker:/ inte så kul:/ menmen.. efter festen så gick jag, B o R tbx till N o P, men då var B o R hungriga så vi gick till gräns grill å pizza för att hämta pizza;P sen tbx , dom åt ;P sen var de sovdax, N o P kom hem,å alla gick å la sig. jag sov i Rs rum:)
sen kom pappa å hämtade oss vid 11? nå sen hem, K o M var i stugan så vi åkte dit. chillade. hade trevligt.. var lite trött men men..

bra för nu;P hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0