cruisa ;)

inte gjort så mkt dom senaste dagarna, igår var jag iaf med R, B och J. roligt:D var å cruisa lite med R, han har ju körkort nu:P hihi^^ B är jätte trevlig:) jag är ganska blyg av mig så:s men nu när jag har pratat lite med henne så blir de kul:P en ny kompisXD medan R körde så drack jag , B och J öl i bilen:P stakars R får inte dricka då:/ men han tkr nog det är lika kul för de:) jag lovade att jag inte skulle röka nå mer :P men jag smakade ju bara 2 el 3 bloss nu Xd haha dåligtXd

nå annars idag har jag inte gjort ett piss:S pussla det har jag gjort:P känner mig som värsta tanten som sitter å pusslar men, men:P den kommer att vara på min vägg så de är de värt XD

puss å kram för nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0