Torsdag, Fredag

Dom senaste dagarna har de  inte hänt så mkt mer än att jag har haft tråkigt. igår var ju ett undantag men ändå xD igår så var jag med Fredda, vi pusslade å pratade å hade kul ;P sen var vi med Markus å Tobbe. Vi var hos Mackan å chillade å pratade;P sen körde vi till oss. pratade där ute, sen lekte vi dunk i mörkret. kl var redan då typ 12 xD sen chillade vi i gungan. var ute å gick å ja helt enkelt bara var. vi gick typ å la oss vid 4 ;p tror jag..

Idag så har jag bara städat och läst ut en bok som hette " Mirakelflickan" den var ganska bra så jag kunde inte lägga ifrån mig den :D bara tagit de lungt. Nu ska familjen till stan å hälsa på Nina å Peter men jag orkar inte fara till stan när jag ser så sliten ut :S helt enkelt bara vara jag å titta på en film å äta något, jag i ett nötskal.. eller ok de är inte ofta jag gör så nå mer.. när jag var yngre så levde jag mitt liv vid tvn :S

Vissa säger att jag är perfekt, men de är jag verkligen inte:S en tjockis!! de är vad jag är..:S seru nu börjar jag gnälla igen : / typiskt mig:S men jag är långt ifrån perfekt.. därimot Fredrika, hon är  PERFEKT :D hon är mkt smalare å lång, hon ser ut som en riktig modell :D

My Best Friend forever <3 Love you<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0