söndag;P

tjenixen :D

igår, lördag alltså var de kul :D jag o Alex hade bestämt att vi skulle mötas i karsikojärvi(stavning?), vi möttes där, sen körde vi till stan, köpte öl xD sen tbx hem. Fredda kom oxå å var med oss :D vi väntade tills hon kom sen körde vi till karsikojärvi igen för att bada :d tobbe följde oxå med :P vi drack öl och rökte xD inte bra jag vet! men de var kul xD sen ringde vi Markus å fråga vad han gjorde, han var med persson så dom kom oxå å var med oss :P vi hade redan badat klart då, vi satt på taket när dom komxD vi tände en brasa och satt där å prata :P klockan var ganska sent när vi bestämde oss för att fara;P vi körde till oss sen fortsatte till stugan;D var där, åt och chillade. sen åkte Markus och Persson. men en timme senare när vi nästan hade somna å allt så ringer M till min mobil ;) vi pratade typ i 1 och en halvtimme;P då var klockan HALV 6 :O haha dom höll på svamla där medan jag nästan sov XDhhaha:D sen när vi lagt på så somna jag nästan dirr xD

söndag: så vaknade vi av att mamma ringde å väckte oss vid 11;P städade undan sen körde vi hem.:) Alex körde hem och fredda körde redan efter att hon gjort sig klar :) jag har tagit de lungt resten av dagen. typ varit me ester :) el ok xD lungt å lungt, hon är ju 1 år så man kan inte ta de så lungt då xD

jaja men nu måste jag sticka ;P hejdå <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

och sen köpte vi öl oho

2008-08-09 @ 20:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0