Första skoldagen

Hej !
Idag var första dagen i skolan, T skolan :D fan va man var nervös innan eller okej jag nervös hela dagen tills jag kom hem;P men ändå;p allt var så stort om man tänker på gräns;) jag kände mig jätte liten när jag gick omkring där :S jag är ju så kort oxå:/ jag och Alex går ju i samma klass, ganska skönt att ha någon man känner. men man känner sig ändå ganska utanför när Petra, Fredda och Meiju går i en annan klass å allt : / de är inte så roligt men man bor ju i samma stad iaf. Linda mötte jag bara några gånger, hon verkade inte ha saknat nån av oss, de sårade mig lite eller så var jag bara känslig : / nå de var ärdå jätte trevligt att prata lite med henne. ;D sen när man kom hem så blev man ganska trött efter att ha varit så spänd så länge;p men nu ska jag gå kolla tv eller nå ;P

Hejdå<3 kommer att sakna alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0