Diggilooooooooooo!!!:D

Igår var jag på Diggiloo :D de var en massa folk som hade kommit dit för att kolla på alla artister:D bl.a Måns var där :D haha. han var mkt snyggare på riktigt än att bara se honom på tv xD haha. sen var Nanne där:P hon har värsta sångrösten;P Linda var oxå :D jag tkr hon är cool;) haha:D sen var lasse å thomas eller vad han nu heter. å stefan å kim :D stefan å kim var roliga:D men thomas var BÄST :D haha:D stefan å kim, drog ner byxorna, allt :O sen spelade dom med ... xD haha .  fast man fick ju inte se hela grejjen för måns och thomas stog på sidorna så de inte syntes :D dom höll händerna uppe så man sku veta att dom inte fuska med händerna eller nå :D ibland var dom vugna att ta stöd av pianot så dom inte ramlar när dom håller på hoppa där xD haha. och den där thomas var ju BÄST xD han var så jävla rolig :D han pratade typ om en gång när han var på en strand så var de nakna där xD å han råkade titta rätt ner i " helveteskapet" xD hhaha. han sa att pungen hade lämnat kroppen å levde sitt eget liv där nere på sanden xD haaha. hela publiken började garva :D de var kul. linda som stog berdvid mig garvade så mkt att hon satte sig xD haha. sen sa han att han gillar ALLA pattar xD stora som små :D den var bäst;) de slutade typ 12 :d Jag å tobbe gick å sov i mommos lägenhet:)

nå bra föör nu<3 herrå :D

Kommentarer
Postat av: Petra

hmm, nu hängde jag inte riktigt med där? :P

2008-08-07 @ 15:49:32
URL: http://petraaaaw.blogg.se/
Postat av: Petra

EHhe, nå det där med att måns och tomas stod där i sidan åså var det ett piano nånting x)

2008-08-09 @ 16:31:42
URL: http://petraaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0