dålig kompis?

Är jag en bra vän?.. jag tror inte de.. varför skulle någon vilja vara med mig... att bara vara nära mig gör ju någon annan illamående. Om någon mår dåligt vill jag hjälpa till men jag gör de tydligen inte på rätt sätt så man blir antingen sur eller så kallar man mig mamma.. nå vad var de jag sa.. de är inte en bra kompis om man är som en mamma.. Nå ska man försöka hjälpa igen eller ska man gå gömma sig.. jag vill inte bli mamma på ett jävla bra tag så jag sattsar på att fösröka göra mig osynlig så ingen ser mig.. men de hjälper väl inte heller så jag blir häldre(stavning?)kallad  för mamma än att bara se en sakta dö bort.. liksom sanden rinner genom handen rinner allas liv iväg så finns de inte mer än kvarlevorna kvar.. stjälen är borta..

okej de är nog ingen som fattar vad jag pratar om.. nå, de kanske är bäst så..

hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0